/*Start Css Menu*/ }

napisz do mnie:)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

czwartek, 17 października 2013

1 RECENZJA SEPHORA

Mydło w płynie sephora Jakiś czas temu pierwszy raz zakupiłam w Sephorze zestaw kosmetyków do kapieli i szczerze mówiac wtedy za mna jakos one nie przemawiały, przy ostatniej wizycie w sephorze postanowilam znow dac im szanse. Kupiłam Mydło o zapachu wanilii
Krem o zapachu wanilii oraz wode toaletowa o zapachu wanilii. Jezeli chodzi o sam zapach jest po prostu przecudny taki słodki według mnie nadajacy sie na kazda pore roku.Jezeli chodzi o trwalosc to utrzymuje sie baaardzo dlugo. Po wysmarowaniu sie balsamem czuje go do konca dnia na sobie raz intensywniej raz mniej intensywnie ale naprawde trwalosc na 6. Mam osobiscie bardza suche skore i bardzo niewiele kosmetykow spelnia moje wymagania niektore wysuszaja ja jeszcze bardziej. Po użyciu mydła juz nie musze za kazdym razem uzywac kremu bo dłonie sa delikatnie nawilzone. Krem wchłania sie ładnie i nawilza mnie rowniez zadowalajaco. Ogólnie napewno zakupie zestawik niebawem znowu. Goraco polecam Wam go do wyprobowania. Pozdrawiam blenda:)

1 komentarz :

  1. Czy ja mowiłam, że uwielbiam wanilię? A balsamik taki by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń